?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Скоро. Всё как у людей

Серёгу с Юрцом ждут.Поцоны должны ещё пляжный зонтик и мангал притащить. Потом шашлындос намутят, ламбаду спляшут, всё по-православному жы.

Лайк, если захотел к ним
Buy for 100 tokens
Buy promo for minimal price.

Comments

( 6 comments — Leave a comment )
jurashz
Apr. 29th, 2019 02:33 pm (UTC)
все закончится танцами и дракой
myrra_zet
Apr. 29th, 2019 02:36 pm (UTC)
Кого-нибудь подрежут, тут же под кустом прикопают, и заново поминать.
kiczune
Apr. 29th, 2019 02:36 pm (UTC)
терпеть ненавижу))) уже возила родичей могилки прыкрашать))))) Хорошо хоть не жрали там ничо) но комфеток и пасочег для крыс и ворон туда натрусили)))
dagrael
Apr. 29th, 2019 03:37 pm (UTC)
Та да... сракой на могильную плиту.
Не лайкаю - мерзко.
boehse_onkelz
Apr. 29th, 2019 07:13 pm (UTC)
справедлівасьці раді-как на фото-это нормально
еслі без парватых баянов)

Спадзяюся, народ разумее беларускую)

— І засланая абрусам магіла нагадвае сабою стол. Я правільна вас зразумеў?

— Гэта якраз тая акалічнасьць, якая і сёньня выклікае ў асобных суграмадзянаў абурэньне. Бо раней выкладалі на абрус ежу, нават ня ў чарку, а проста на магілку капалі крыху гарэлкі. Гэта той стол, які яднаў вакол сябе сям’ю, у жывой і мёртвай яе частках. Прычым абавязковасьць засьцілаць магілку абрусам замацавалася і ў прадпісаньнях накрываць у часе пахаваньня труну пакрывалам.

«Абедаць жа нада. Раньшы што голыя, магілка як голы стол. Цяперя як харонюць, ложуць у гроб, салфетку накідаюць. Каторым, што я схараніла і, можа, большы не пріеду, а ў іх, можа, больш нікога й няма каму хадзіць. Дык у яго ўжо ўсегда стол накрыты. Цяперь ужо ложуць. На гроб нада скацерця. Дальнія, хто ўжо к яму ня ходзіць, так дзелаюць». (Запісана ў Крычаўскім раёне).

— Вельмі спрэчным застаецца пытаньне частаваньня на могілках. Многія абвінавачваюць беларусаў, што гэта дзікунскі, барбарскі звычай. Як можна патлумачыць?

— Усё ж менавіта сумеснае сталаваньне жывых і памерлых — водгульле паганскай трызны. І тая кропля гарэлкі, і мядовая сыта, і кавалак пірага — гэта матэрыяльнае ўвасабленьне вельмі даўняй ідэі неабходнасьці духоўнага кантакту. Ежа — гэта матэрыяльны знак яднаньня.

«Яду там, выпіць у чарачку. Спрадвеку вякоў выпіўка, эта цяпер бацюшкі запрашчаюць. З глубінкі эта ідзець. Паліць трошку зямельку і яйцом пакачаць. І яйка з Вяліканьня. І яшчэ красюць яйцы ў красная. У той самай краскі, і з лука шалуха. Раньшы, бывала, на магільніку пабудуць, абед аддадуць і ідуць дамой. Раньшы ў каждай хаце быў гарманіст, і гуляюць. Посьле абеда танцы, гульня, о-ё-ёй. У абед плачуць, а после абеда скачуць». (Запісана ў вёсцы Ходасы Мсьціслаўскага раёну).

Edited at 2019-04-29 07:15 pm (UTC)
kihkuy
Apr. 29th, 2019 07:39 pm (UTC)
Да какое тут яднаньня? Блин XXI век на улице!
Где эти Цукенберги с гуглами и одноклассниками, давно бы замутили некросеть, и пусть восточная Европа постит туда для яднаньня миров и уважения предков и друзей безвременно покинувших фецсбук.
Вот брошу работу, пойду в програмисты, тогда ужо вы все у меня запляшите.
( 6 comments — Leave a comment )

Profile

не слышала, Балет? не
myrra_zet
myrra_zet

Latest Month

August 2019
S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner